Monday, December 19, 2005

Nejhorší

ale u nás asi nejpoužívanější variantou jsou plastové krytky, které mění světlo běžné žárovky na namodralé. Životnost plastu v kontaktu s teplem vycházejícím ze žárovky je diskutabilní. A táké se snižuje svítivost až o 50%!


- Automatické rozsvěcování světel
To si takhle jednou zákonodárci řekli:
To je hrozný v tý zimně kolik skončí pod koly aut nejen Mikulášů, čertů, Ježíšků a jiný vánoční nalitý havěti, ale i sáňkařů, lyžařů, skateboardistů a třeba bruslařů. A proč? V zimě jsou furt nějaký mlhy, sněžení, pršení a jsou krátký dny atd. No asi je ty plechovky málo vidět. Světla tam nejsou od toho, aby byly zhasnutý, tak je necháme rosvícený aspoň v čase zimním i ve dne. No a jelikož mám taky auto a to R 19, musím svítit. Jenže myslíte, že mě to baví po každým startování otáčet tou mrchou pod volantem, nehledě k tomu že na to občas zapomenu, za což mě orgán s debilním úsměvem napaří pětikilčovej flastřík? No samozřejmě nebaví. A jelikož mám na krku takovou gulu, která tam není jen proto aby vypotila z čeho zaplatit bločky, vymyslel jsem automatické rozsvěcování světel, které k mému úžasu funguje. Ale teď do toho.